czwartek, 11 kwietnia 2013

Edukator Stylu Duka

 
W 2010 roku, robiąc zakupy w Duce, zgłosiłam się do udziału w programie Edukator Stylu. Ze wszystkich zgłoszeń wyłaniali chyba 500 osób, do których wysyłali deskę z nożem do siekania i zadaniem - trzeba było posiekać jakieś zioła i ułożyć z tego jakiś obrazek, z tego co pamiętam. Jednak szybko zmieniono to zadanie, na nakrycie stołu dla kilku znajomych, z wykorzystaniem minimum trzech produktów marki Duka i przesłanego przez nich siekacza. Nagrodą było załapanie się do 100 najlepszych osób, z których każda otrzymuje kupony rabatowe 20% i może je rozdawać znajomym. A za każde wykorzystane minimum 3 kupony była nagroda gwarantowana co kwartał i jeszcze dziesięciu edukatorów, którzy wykorzystają najwięcej zniżek w danym okresie otrzymują jakąś lepszą nagrodę. I udało mi się załapać do 100 najlepszych Edukatorów Stylu. Fajna zabawa, co jakiś czas trzeba coś kupić, albo rozdać kupony innym i otrzymuje się naprawdę fajne i dobrej jakości rzeczy. Garnki, nóż do chleba i nóż ceramiczny są naprawdę świetne!  Żałuję tylko, że w pierwszym etapie nie przyłożyłam się do wydawania kuponów i nie udało mi się zgarnąć miksera, który zawsze chciałam mieć. Ale wiadomo, w pierwszym etapie wszyscy są najaktywniejsi. W 2012 roku konkurs został "odświeżony", tzn. przeprowadzony na nowo, jako Edukator Stylu 2. I tym razem zadanie było podobne i również udało mi się załapać;) Nie byłam jednak zadowolona z wyglądu mojego stołu, ponieważ zdjęcia robiłam na ostatnią chwilę, w wynajmowanym mieszkaniu (nieurządzonym za bardzo przeze mnie) i w dodatku w sztucznym oświetleniu, więc wszystko wygląda na żółto-pomarańczowe. Dodatkowo wprowadzono pewne zmiany - minimum trzeba teraz wydać 6 kuponów, żeby dostać nagrodę gwarantowaną i dodatkowo, kupon może być zrealizowany przy zakupach za minimum 50zł, czyli zrobiło się dosyć drogo... Moim zdaniem powinni wprowadzić albo minimum 6 kuponów bez konkretnej wartości zakupów, albo minimum trzy kupony, ale od 50zł. Nie wszystko w tym programie było zawsze idealnie dopracowane, ale cieszy mnie to, że się zgłosiłam i dostaję fajne nagrody dzięki innym, a inni dzięki mnie dostają zniżki;) Poniżej możecie obejrzeć moje realizacje w obu konkursach oraz nagrody, jakie dostają Edukatorzy Stylu Duka.

nika

P.S. jeśli chcecie dostać kupony zniżkowe do Duka, to napiszcie w komentarzu i podajcie swój mail ;)

P.S.2. zobaczcie cały post o moich aranżacjach na blogu edukatora:
Edukator Stylu 2010
Edukator Stylu 2012










powyżej: to co udało mi się wygrać / poniżej: to czego nie udało mi się wygrać



2 komentarze:

  1. poproszę o kupon :)
    glizdek2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witam fajny blog;-))
    i ja też poproszę o kupon ;-))
    barbarka21@tlen.pl thx i pozdr




    OdpowiedzUsuń