niedziela, 24 marca 2013

co włożyć do ramy

Nieustannie coś zmieniam w moim mieszkaniu - coś przestawię, coś wyniosę, coś dokupię... Wczoraj zakupiłam w końcu zaplanowane wcześniej ramki do sypialni. Oczywiście ciężko było mi się zdecydować, która ma być w jakim kolorze... Małe nie są - 100x70 i 50x50, więc trzeba wymyślić coś ciekawego do środka. Już od dłuższego czasu chciałam zrobić sama jakiś plakat. Podobają mi się takie proste, jedno kolorowe plakaty z ręcznym napisem lub wydruki z fajną czcionką. Ale po co drukować i płacić za to, jak można szybko zrobić taki plakat samemu i mieć z tego dużo satysfakcji. Prosta rzecz, a cieszy ;) Trzeba tylko trochę odwagi i pomysłów, na to, co napisać. Warto sobie wcześnej poćwiczyć na brudno, jakim flamastrem, jakim charakterem pisma itp. Można wybrać dowolny kolor, grubość i rodzaj papieru, dowolne narzędzie np.: marker, flamaster, kredka, farba, można też pisać ręką.
Robienie takiego plakatu to fajna zabawa, choć te robiłam dość szybko, ale już planuję następny, który namaluję dłonią, zobaczymy jak wyjdzie...
Poniżej wstawiam zdjęcia jak to zrobić, choć to chyba oczywiste:)
powodzenia! n.






p.s. mam nadzieję, że dzięki temu mój chłopak będzie miał siły,
żeby mnie rano obudzić, bo ciężko u mnie ze wstawaniem ;P




3 komentarze:

  1. Oho, jestem rada, że powstał Twój blogasek ;)
    Pozdrawiam sloniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł z ramkami jest po prostu fantastyczny :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń